Fòrum activitats Creu Roja Alt Penedes
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès

4 participantes

Ir abajo

Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès Empty Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès

Mensaje por Admin Miér Nov 25, 2015 8:54 pm

Hola companyes i companys, crec que, ara que comencem a ser uns quants estaria bé que anem fent una presentació personal en el fòrum per poder conèixer-nos tots una mica més.

Admin
Admin

Mensajes : 17
Fecha de inscripción : 13/10/2015

https://valorsimes.activo.mx

Volver arriba Ir abajo

Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès Empty Re: Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès

Mensaje por Fina Solé Jue Nov 26, 2015 1:04 am

Sóc la Fina Solé, la del cabell lila, la dels dolors i les ganes de participar fins i a on nohi arriba, m'agradaria poder arreglar el món...
per ara intentaré arreglar la meva vida i si us deixeu, arrencar-vos un somriure amb les meves sortides i si demaneu hora amb temps... us faré una tirada de cartes ;-)

Fina Solé
Moderador

Mensajes : 8
Fecha de inscripción : 20/10/2015

Volver arriba Ir abajo

Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès Empty Re: Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès

Mensaje por Ana Espallargas Lun Nov 30, 2015 1:42 pm

Hola voluntaris i voluntaries!

Tots i totes bona gent segur ja només pel fet d'oferir temps i esforç per a posar una engruna que vulgui millorar la societat!

Jo sóc l'Ana Espallargas, una de les més altes i xerraires (amb permís de la Marta i de la Fina).
Sóc a la Creu Roja només des de maig passat, col.laborant amb la gent gran, amb alfabetització i també amb aquest grup de Drets Humans.
Treballo a jornada completa però per a mi és força gratificant el temps que dedico com a voluntària. Com s'ha dit més d'un cop ser voluntari pot ser en certa manera un acte egoïsta.
Tinc una filla de 14 anys, orgullosa de que la seva mare sigui voluntària, així que ja em direu, només per això... ja paga la pena.

Al grup de Drets Humans estic coneixent persones molt interessants amb les quals em fa ilusió trobar-me i fer realitat aquest projecte engrescador que sensibilitzi sobretot al jovent.

Espero trobar-vos a tots i totes ben aviat!
Una abraçada,
Ana



Ana Espallargas
Convidat

Mensajes : 8
Fecha de inscripción : 25/10/2015

Volver arriba Ir abajo

Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès Empty Re: Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès

Mensaje por Agnès Miér Dic 09, 2015 3:30 pm

Hola companys i companys!
Sóc l'Agnès Piñol i aquest és el meu segon Nadal a Vilafranca i en aquesta asamblea de Creu Roja. Faig clases de Català, tasques administrativas i participo en aquest grupo de Drets Humans, principalment als Tallers d'Estereotips als instituts.
Malgrat això, quan escric faig faltes, quan parlo barrejo idiomes, m'embolico amb l'excel i elimino arxius que no toquen, explico acudits sexistes i tinc prejudicis amb segons qui.....
Dins les meves contradiccions visc el meu aprenentatge amb il.lusió i sense desànim (...a estones) I estic molt contenta, de les oportunitats que tinc per poder treballar en fer una mica millor el que m'envolta.
Gràcies per l'acolliment!
Agnès


Agnès
Convidat

Mensajes : 2
Fecha de inscripción : 16/11/2015

Volver arriba Ir abajo

Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès Empty Re: Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès

Mensaje por Agnès Miér Dic 09, 2015 3:32 pm

Ah! Per si no ho haveu notar, tinc un autocorrector amb personalitat pròpia......
Petons!!
Agnès

Agnès
Convidat

Mensajes : 2
Fecha de inscripción : 16/11/2015

Volver arriba Ir abajo

Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès Empty Re: Presentacions en el grup de Drets Humans Creu Roja Alt Penedès

Mensaje por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba


 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.